jesień

jesień

czwartek, 30 lipca 2015

Znajdź 5 szczegółów...

... którymi różnią się te dwa obrazki.

Innymi słowy: byliśmy na wakacjach w ciepłych krajach a następnie wróciliśmy do zimnej ojczyzny. Nie mogę się przestawić, jest mi za zimno, za ciemno i za smutno. Oczywiście kocham mój ogród i cieszę się, że całkiem nie zmarniał pod naszą nieobecność - a nawet w pewnych miejscach wypiękniał, o czym innym razem - ale generalnie ja poproszę palmy, oleandry i bugenwille. I słońce, cholera gdzie jest słońce i ciepło? Gdzie są ciepłe noce? 

W każdym razie jestem i będę się częściej odzywać. Chyba że zapomnę albo mi się odechce ;-)))))

2 komentarze:

  1. Myślałam, że ci morze za płotem wylało :D
    Serio to ja też kocham nasz kraj ale jego klimat jest coraz mniej przyjazny moim oczekiwaniom. Za bardzo kapryśny, ale jak się nie ma co się lubi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje chłopaki też nie mogą po Hiszpanii dojść do siebie. A było wyjeżdżać?;)))
    Odzywaj się - czekam.

    OdpowiedzUsuń