jesień

jesień

wtorek, 3 czerwca 2014

"Podaruj mi trochę słońca"


Pisałam tu już kilka razy o tym, że nie mamy pieniędzy, że być może trzeba będzie wyprowadzić się z tej wsi... Dziś nie będę o tym pisać, chociaż ta straszna perspektywa jest realniejsza niż kiedykolwiek. Tyle, że nie mamy dokąd się wyprowadzić, ponieważ poświęciliśmy domowi na wsi wszystko. Pieniądze, które mieliśmy i których nie mieliśmy. Nie wiem, co będzie, wiem tylko że jeśli musiałabym opuścić mój dom na wsi, a zwłaszcza mój ogród, pękłoby mi serce.

Dlatego poproszę trochę słońca. Tego na niebie, ale i tego w życiu.



Wybaczcie, że smęcę, ale jeśli nie dotknę dna, nie będę się miała od czego odbić.




4 komentarze:

  1. Precz z czarnymi myślami,wysyłam mnóstwo słońca w Twoją stronę.
    Trzymam kciuki,żeby słońce rozjaśniło i rozgoniło te zebrane czarne chmurzyska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam na Waszą stronkę nie za często, gdyż mam na swojej działce dużo do zrobienia.
    Zawsze z postów biła chęć do zmian, pogoda ducha, plany na przyszłość itp., więc myślę że przetrwacie ten gorszy czas, nie rezygnując z celu, nie sprzedając marzeń.
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie. Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo współczuję, ale jednocześnie wierzę, że do niczego aż tak dramatycznego nie dojdzie. Przesyłam pozdrowienia i życzę, żeby znalazło się jakieś sensowne i nie wyrządzające wielu szkód psychicznych rozwiązanie Twoich kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo rozumiem,pisze Pani,że nie ma pieniędzy i będzie musiała wyprowadzić się ze swojej wsi.A w mieście będzie Pani miała pieniądze?

    OdpowiedzUsuń