jesień

jesień

czwartek, 6 czerwca 2013

W biegu i pomiędzy

Pomiędzy pracą a pracą, pracą a domem, pracą a gośćmi (sezon się zaczął), pracą a dziećmi. Na Miłego nie mam czasu, z wzajemnością. Na wolny czas nie mam czasu, z wzajemnością. Dla siebie nie mam czasu także. Generalnie lubię pracować, nawet bardzo, i cieszę się że wróciłam do świata dorosłych. Jednak fajnie byłoby uszczuplić nieco stos książek do-przeczytania, albo wypić wino w Miłym towarzystwie bez wyrzutów sumienia i stresu pt. "nie wyrobię się z robotą". Ale idzie ku lepszemu, semestr się kończy, może więc uda się wygospodarować choć jedną noc w tygodniu na sprawy nie-pracowe. Oby. 

Wrzucam zdjęcia robione w biegu, pomiędzy jedną a drugą ulewą.
Obiecany skalniak, w hurcie i detalu:

Prezent, jaki sprawiliśmy dzieciom w dniu ich święta; docelowe miejsce: domek na drzewie, Miły już go robi!

A poza tym - nadal specjalizuję się w wypiekach drożdżowych, poniżej brioszki z masą kajmakową z przepisu Liski. Smacznego.

A deszczom już dziękujemy.

6 komentarzy:

  1. Domek na drzewie... cudne wspomnienia będą miały Twoje Dziewczyny w dzieciństwa. I kuchnia pachnąca drożdżowym...
    Dziś siąpica, ale w końcu nadejdą upały:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak... ja też się wpraszam na zajmowanie Ci resztek wolnego czasu i sobie na ich wyrwanie :))) hihi :)))) i na babeczki kajmakowe bym się zapisała? tyle, że ja też muszę końca semestru wyczekać :)

    A może wpadniesz pół chociaż herbaty do mnie na kontemplację tysiąca kwiatów piwonii?



    Monikę też u siebie zapraszałam, ale w sumie nie wiem jak wyszło.
    Moniko co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, wpadnę, tylko się jakoś ogarnąć muszę. Monikę chętnie ze sobą zabiorę :)

      Usuń
  3. Skalniak imponujący,a domek na drzewie,ach, marzenie każdego dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta trawa wysoka to co? Bo rojniki i takie tam też mam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nikt nie wie, ale gdzieś wyczytałam że lasecznica. Jednak nie dam sobie obciąć ręki, że to to.

      Usuń