jesień

jesień

sobota, 15 czerwca 2013

Nigdy nie wrócę do miasta ;)

W ogrodzie feeria barw, coraz to nowa. Aktualnie kwitną powojniki, róże, piwonie, macierzanka, naparstnice, goździki brodate, żurawki, żylistek, wiesiołek, jaśminowiec... Już prawie-prawie zakwitły rozchodniki i rojniki oraz hosty. Szaleństwo.


Skalniak zarósł jak dziki, niemal nie widać kamieni. Wolę jak jest trochę bardziej surowy, ale teraz nie wyrwę nadmiaru, niech kwitnie:

Hosty też mam bardzo piękne, choć zupełnie nie wiem, dlaczego ja je tak lubię, w sumie to kupa liści a kwiaty takie sobie. Ale lubię je bardzo. Tutaj z bergenią i przywrotnikiem ostroklapowym:


Cieszę się, że tu mieszkam! Zobaczcie, jaka sielanka:

Tylko komarów dużo. Cóż, inaczej byłoby zbyt cudownie, a to zawsze podejrzane ;)

7 komentarzy:

  1. Doskonale znamy to uczucie, tym silniejsze im piękniej za oknem :) a kwiaty w Pani ogrodzie niezaprzeczalnie są piękne. Pozwolimy więc sobie od czasu do czasu tu zaglądać i podziwiać.

    Pozdrawiamy serdecznie!

    Ps. co do komarów i much wszelkiej maści pełna zgoda. No ale cóż - coś za coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu mieszkam trochę w mieście (bo trzeba pracować) a trochę na wsi. Tego czasu na wsi nie zamieniła bym na nic innego....

    Z racji nieregularnego bywania na wsi niestety mój ogród..... jest bardzo dziki :-)

    Pięknie tu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wracaj, ale zaglądnij czasem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gonitwa myśli:
    No zajebiaszczy masz ogród, mój wypada dość skromnie w porównaniu... No ale ja wszystko muszę sadzić od początku, więc może za parę lat i moje piwonie będą takie okazałe- na razie cieszę się pierwszymi kwiatami...
    Co to jest to żółte?
    A gdzie właściwie zlokalizowałaś skalniak? Na lewo od tarasu? Jakoś nie mogę go umiejscowić w głowie. Nic nie wyrywaj, jest ekstra!
    Liście są fajne, czasem są tak ładne, że nie potrzebują kwiatów.
    A ja bym chciała hamak, ale pod drzewami mam tyle komarów, że nie wchodzi to w grę.
    WIEŚ RULEZ!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skalniak - na prawo od tarasu, jeśli patrzymy na niego wychodząc z salonu na taras. Co do żółtego: zależy które, ale to co największe i najżółciejsze to wiesiołek. Śliczny, ale koszmarnie się rozrasta. Oczywiście że wieś rulez :)

      Usuń
  5. Sliczne kwiatuszki! Mam nadzieje, ze w przyszlym roku tez juz bede mogla sie pochwalic ;)
    sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tu u Ciebie :)))) życie na wsi to jest to :))

    OdpowiedzUsuń