jesień

jesień

środa, 13 lutego 2013

Post tendencyjny o zmiennym nastroju

Zimą na wsi jest pięknie i można nawet od czasu do czasu ruszyć d... do pobliskiego lasu ;)
A w mieście jest brzydko zimą. O:
Generalnie, jest zimno:
I ja już poproszę przedwiośnie. Pewne oznaki są:
- dzień stosunkowo długi,
- zaczynam mieć wstręt do kawy,
- marcują się koty,
- wieje dziś szaleńczo,
- słońca coraz więcej,
- nic mi się nie chce ;)

Czytam fantastykę, którą pożyczyła mi Ważna Osoba. Nie lubię fantastyki, tak mam zakodowane w głowie. Ale książką jestem zachwycona, szkoda tylko że mam tak mało czasu na czytanie.

Inna Ważna Osoba od kilku dni leży w szpitalu z żółtaczką o nieznanej przyczynie. Martwię się.

Zrobiłam badania okresowe. Wstałam dziś o 5.45 i się udało. Ale mam uporczywą myśl taką, że hasło: "Zaufały nam miliony kurczaków" najprawdopodobniej jest jednak reklamą NFZ...

9 komentarzy:

  1. No okładka (tej fantastyki) powala! A Zimno w wersji drukowanej czytasz?
    PS. Zgłaszam sprzeciw - zimą w mieście jest równie pięknie - zależy jak spojrzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno przeczytałam dawno - i srodze się zawiodłam.

      Usuń
    2. Tak? Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii.

      Usuń
  2. Na pewno na wsi jest pięknie, ale miasto też ma swój urok. 5.45 to bardzo dobra godzina do wstawania:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa... najzabawniejszy wpis jaki ostatnio czytałam,
    a końcówka to już w ogóle mnie powaliła:))
    W zimie pięknie jest tylko w domu przy kominku.
    Przykro mi, że się martwisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Jesteś jedną z nielicznych osób - jeśli nie jedyną - która rozumie moje poczucie humoru :)

      Usuń
  4. CZYTAJ CZYTAJ- SĄ DALSZE CZĘŚCI!!!
    Tak, wtedy to byłam ja i teraz też jestem- jak mówiłam- jedyny blog, na który będę zaglądać!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hardcorowo z tą 5.45 !

    Niechęć do kawy jako objaw przedwiośnia,no,no,ciekawe:))))

    Zdrowia życzę i obyś już się nie martwiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia dla Waznej Osoby,ale i dla Ciebie-was też:)

    OdpowiedzUsuń