jesień

jesień

środa, 2 stycznia 2013

Dzięki bogu już po świętach

Z natury (wychowania?) jestem pracoholikiem; męczy mnie odpoczywanie i dni wolne ;) 
Generalnie nie przepadam też za ludźmi, zwłaszcza w dużej ilości.

Mam więc jedno przemożne uczucie po tych zbyt długich świętach: jestem cholernie zmęczona.

Było za dużo bodźców.
Za dużo ludzi.
Za dużo wirusów.
Za dużo wyjazdów.
Za dużo imprez.
Za dużo jedzenia.
Za dużo mówienia.


Teraz odwyk. 
Post. 
Dieta. 
Asceza.

Mniej jem, mniej piję, mniej się spotykam. 
Oddaję się nałogowi pracy - domowej i poza.

I chrzanię, że jest karnawał. Potrzebuję bezludnej wyspy. Ewentualnie może być spa ;)

9 komentarzy:

  1. I jak by nie było, to i tak na każdy dzień tego roku życzę Ci wiele szczęścia i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karnawał to czas radości i dobrej zabawy. Baw się więc w sposób najskuteczniejszy dla siebie!
    Do siego roku! Obyśmy, oby nam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja, po pierwsze się przywitam. Odnalazłam Ciebie dopiero kilka dni temu.

    Po drugie - właśnie z mężem budujemy dom (z bali) na wsi. Mamy już fundament, przyłącza i ogrodzoną działkę. Zaczynam się coraz mocniej zastanawiać nad słusznością decyzji.

    Zwłaszcza, że mąż to typowy leniwiec miejski. A do tego mamy Dwójkę Małych. I szkoła w perspektywie za kilka lat.

    A po trzecie - przeczytałam u Ciebie, że jesteś choleryczką. Straszniem ciekawa, czy wieś Cię wyciszyła?
    pozdrawiam ciepło i cicho (bo spokój Ci teraz potrzebny), Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam u Ciebie :) Witaj na mojej wsi!

      Usuń
  4. Za dużo, za szybko, zbyt ludnie. To jest świetne, ale do czasu. Podobnie jak Ty z radością witam święta po świętach.
    Bardzo ciekawa jestem Twoich bajek. Kiedy dasz poczytać???

    OdpowiedzUsuń
  5. Święte słowa z tym "za dużo". Fajnie jest świętować, ale potem jest też miło nacieszyć się ciszą spokojem i codziennością.
    Szczęścia, zdrowia i spokoju w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowo w słowo - jakbym czytała o sobie. Dziękuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh,w ogóle zapomniałam,że jest karnawał:))

    OdpowiedzUsuń