jesień

jesień

środa, 20 lipca 2011

Zdrowe życie i samo życie

W ramach (własnej) akcji "zdrowa przekąska dla przedszkolaka" upiekłam muffinki. Czekoladowe, z małym dodatkiem porzeczek.

Po wyjęciu z piekarnika wyglądały spektakularnie...













Zaś minutę później okazały się spektakularną katastrofą. I po co zmieniałam przepis???














Dziecku do przedszkola zawiozłam herbatniki. To tyle na temat zdrowych przekąsek, rzekłam z przekąsem do siebie ;)

....

W drodze z przedszkola do domu cudem uciekłam przed zderzeniem czołowym z samochodem, który debilnie wyprzedzał. Życie cudem jest, czasem dosłownie.

...

Z serii "trudne pytania do mamy" dziś było: A co to jest płeć? Ufff, poradziłam sobie... Cholera, od płci do seksu niedaleko ;)

2 komentarze:

  1. Zacznij układać sobie odpowiedź na pytanie "co to jest orgazm" i trudniejsze "a po co on jest?".
    Masz dobrego Anioła Stróża czy refleks?
    A muffinki nie muszą być ładne, mają być smaczne a te były na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że rzeczywiście miffinki były smaczne.

    Refleks mój słabiutki jest, ale wystarczył tym razem, więc raczej przychylam się ku myśli, że mam Anioła Stróża.

    OdpowiedzUsuń